Vanliga vänner vs Paulina

Vanliga vänner - Frågar om dom får ta av mitt godis . Paulina - Frågar om jag vill ha en bit av mitt godis .
Vanliga vänner - Knackar på dörren . Paulina - Går in och skriker "Therese ! VAart är du ? "
Vanliga vänner - Hjälper mig upp när jag ramlar och frågar hur det gick. Paulina - skrattar åt mig och ber mig knyta hennes skosnören när jag ändå är där nere .
Vanliga vänner - Frågar sina föräldrar om jag får sova över . Paulina - Frågar sina föräldrar om jag får åka hem .
Vanliga vänner - Frågar om dom får ta av mitt godis .
Paulina - Frågar om jag vill ha en bit av mitt godis .
Vanliga vänner - Knackar på dörren .
Paulina - Går in och skriker "Therese ! Vart är du ? "
Vanliga vänner - Hjälper mig upp när jag ramlar och frågar hur det gick.
Paulina - skrattar åt mig och ber mig knyta hennes skosnören när jag ändå är där nere .
Vanliga vänner - Frågar sina föräldrar om jag får sova över .
Paulina - Frågar sina föräldrar om jag får åka hem .

Ungefär sådär ja ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0