LÖRDAG

Juste !
Man skulle ju berätta om lördagen har det visst lovats ?
Jappjapp , den dagen gled på fint osv .
Började med att jag och Paulina drog till vänersborg och träffade Kenny .
Vi lodade runt en stund och så tills vi satte oss utanför ungdomshuset och chillade på en bänk .
Efter en stund kom André , Affe och Joel så vi drog in med dom .
Fast sen satt jag mest och chillade i sofforna med Kenny , Oskar , My , Paulina , Ishak och Elhami .
Fast jag va sjukt nära att somna i Kennys knä ett tag där du .
Aja , chill ändå , vaknade lite när jag fick kaffe osv .
Sen skulle The Bermuda Process spela och vi drog till scenen och det för att titta .
Det va ett riktigt härligt drag och pojkarna va som vanligt jätte duktiga .
Moshen va också grym men jag vågade inte va med , alla är ju så stora ! :c
Hahaha , känner inte för att dö än .
Aja , slut om lördagen , lyckad kväll osv bara .
Tack till alla ni som fick den att rocka :*


Kvällens bästa :
"Där jag kommer ifrån på kasanjevägen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0