Senaste !

Förlåt för min underbara uppdatering men har haft mycket att göra .
Antar att ni bara "whuuuut ? Men utegångsförbudet då ?" .
Det gick som det gick , jag va iallafall hemma tre dagar .
I söndags va jag som sagt på bio med Paulina och vära småbröder .
Alvin och gänget 3 var verkligen super rolig !
Hahahah , doooog igenom halva filmen .
Tvillingarna gillade den också .
Dom köpte varsinnin Alvin och gänget mugg och jag tror inte jag har sett dom dricka ur något annat glas än .
I Måndags var jag och Paulina och checkade mellandagsrean .
Jag köpte ingenting . Tråkig man är .
Orkade inte med köerna och allt .
Men vi träffade iallafall en del gött folk där .
Bland annat Kenny så vi drog runt med han några timmar eller så .
Men aja , intressantare än så blir nog inte måndagen skulle jag tro .
Igår va jag och Paulina barnvakter åt tvillingarna till runt fyra någongång .
Sen följde jag med Paulina till ungdomsmottagningen .
Allt gick finfint så det tog typ bara fem minuter eller nåt för henne där .
Sen gick vi till lindex och köpte ansiktsmasker som vi skulle ha när vi kom hem igen .
Efter det gick vi självklart till Castellos och käkade världens goaste pizza .
Så det är väl ungefär vad som har hänt de senaste dagarna .
Nu är vi barnvakter igen och jag kom precis in från en promenad med tvillingarna och vovven .
Toppen ! c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0