Rasist , varför ?

Huvudvärk och trött .
Känns inte som världens bästa precis men kör på det .
Blir att sova snart därför och hoppas att det är över imorgon .
Det brukar ju gå över .

För övrigt stör jag mig på rasister och liknande en aning .
Okej , det finns många bråkiga invandrare i sverige , men det finns många snälla och skötsamma också .
Det är ju inte precis så att svenskar är några änglar .
Vi är människor allihopa .
Vad är ni rädda för med invandringen egentligen ?
Jobbar dom påstår ni att dom tar våra jobb och jobbar dom inte tillför dom inget till landet och borde utvisas .
Jag erkänner att jag kan driva en hel del med invandrare men endast de jag känner som jag vet är med på det .
Jag känner blattar som driver om att dom är blattar ju .
Där emot gillar jag inte heller extrema antirasister .
- "Du sa blatte , man får inte säga blatte det är kränkande !"
- "Jag sa att jag gillar blattar , hur är det kränkande ?"
- "FÖR DU SA BLATTE !"

Det är samma sak om man säger neger också .
Hahaha , jag fattar inte ._.
Jag antar att personerna själva vet om att dom är blattar eller negrer ?
Annars är det bra för dom att få höra det .
Alla förtjänar en chans innan man dömmer dom .
Man kan inte se på någon hur den är som person .
Det sitter inte i hudfärgen eller kroppsformen , inte ens i näsan !
Men jag förstår ändå kultur krocken som blir .
Antar att vi får skylla på den för att det är som det är ? 
Hahaha , jaja , känner att det finns för mycket jag inte gillar för att orka klaga på allt , men jag hör gärna andras åsikter också c:
Nu ska här nanas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0