Vitasandar och Danmark !

Vitasandar med Paulina , tvillingarnaIren och Roger va hur mysigt som hellst !
Vi bode granne med en kille som va sjukt söt .
Hahaha , Paulina vart ju inte alls galen i han eller så ? ;)
Jag måste faktiskt säga att jag föredrog Simon isåfall .
Menmen , båda två va söta ! (:
Och så hittade jag en kille jag tyckte va sjuuuukt söt tills jag insåg att han va tjugotvå .
Sju års skillnad är liite mycket .
Henrik och Tommy kom och hälsade på sen också .
Och Tommy hade med sig världens bästa Snajper :D
Vid typ tio - elva på onsdags kvällen kom mami och hämtade mig och Paulina .
Dom hade planerat en överrasknings resa åt mig i födelsedagspresent .
Så klockan fem på morgonen på torsdagen väckte mamma oss så fick vi ta vårt pick och pack och sätta oss i bilen .
Jag sov hela vägen till göteborg och vaknade inte fören vi va på färjan .
Först då fattade jag att vi skulle till Danmark !
Vi bode på skagens finaste hotell och jag och Paulina hade fönstret precis vid utebaren och poolen !
Världens snyggaste norrman bodde på vårat hotell :$
Åh jag kan inte förklara hur fint det va , jag stortrivdes :)
Slänger upp lite bilder senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0