Jag har världens svenskaste fot (a)

Mitt humör fuckkar loss just nu .
Men jag ska se det så positivt det går ändå .
Såå , antar att det är värre för alla andra här hemma just nu .
Och bara ifall ni undrar är min fot blå , så går det om man är mig ;)
Och om man är liite klumpig ..
Eller aa , det börjar bli bättre nu men igår kände jag mig fin och allt .
Hahaha , fast det gjorde inte så farligt ont faktiskt om jag inte petade på det .
För jag får alltid för mig att peta på allt som gör ont eller känns konstigt och sen efteråt klagar jag på att det gör ont där .
Det är nåt seriöst fel på mig ._.
Jag behöver träffa Paulina ungefär NU !
Hon är rätt så jävla bra på att lugna mig när jag har liiite temprament .
För övrigt vaknade jag typ sex i morse utav migrän , gick upp vid sju och spydde och sen proppade jag i mig värktabletter .
Men det gick över rätt fort iallafall .
Usch , inte trevligt , säkert därför jag har dåligt humör nu .
Iallafall funkar det att skylla på (a)

Min fot igår :


Kommentarer
Postat av: Anonym

frächt !

2011-08-09 @ 17:51:11
Postat av: paulina

aww gumman ! kom hit ! D:

pappa kör oss troligen imorron ;d <3

2011-08-09 @ 20:05:18
Postat av: Therese

Hahaah , aa kom på att det kanske inte hade vart bra ändå eftersom skorna skavde mot :( <3

2011-08-10 @ 00:03:44
URL: http://lillaminii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0