Underhållning ! :D

Kul att vissa tydligen känner mig bättre än vad jag gör .
Fick nyss en kommentar där det stog att jag klagar på andra och försöker kaxa .
Ha ! Bullshit !
Förrut fick jag även höra att jag är uppkäftig , hur fan nu fet gick till eftersom jag har bättret mig utav helvete .
Och juste feg får vi inte glömma , haha !
Menmen , vad kan man säga ?
Haters gonna hate , så är det bara :)
Jag tycker synd om dom som går runt och är så jävla negativa , stackare !
Men det är ju kul att folk bryr sig tillräckligt mycket att ta sig tid att kommentera det .
Hahahah , människor är för sköna ! :D
All uppmärksamhet är uppmärksamhet , och vem gillar inte det ? :)

Så är tanken att trycka ner mig gör ni fel fellas , annars är det bara att fortsätta precis så !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0