Jävla vikthysteri och "oj vad jag är tjock" snack hela jävla tiden då !

Något som irriterar mig är den jävla vikt hysterin !
"Åhh jag är så fet och väger 40 kilo !"
Nämen trevligt för dig tjejen , du är 160 och väger 40 , går du ner ett jävla kilo till borde du troligtvis uppsöka sjukhus .
Jag är ingen jävla expert , bara en vanlig irriterad tonåring .
Vad ska man väga då ? När är man smal ? Eller tjock ?
Vad jag vet ska man väl väga plus - minus 10 om man utgår ifrån längden och tar bort hundratalet ?
Alltså , är man 160 ska man väga mellan 50 och 70 :)
Olika från person till person givetvis .
Och ja , hur vet man att man är smal ?
Köp en jävla spegel !
Så svårt är det inte tjejor .
För det är nästan bara tjejer som klagar på att dom är "tjocka" .
Om ni bara vill ha uppmärksamhet kan jag tala om att det är helt fel sätt .
Attentionwhores är inte sexigt på något sätt , och jag är övertygad om att pojkarna håller med mig .
Va nöjda med er själva istället , kan ni inte vara det så låtsas .
De flesta killarna jag känner blir mycket mer charmade av ett bra självförtroende än av någon som bara klagar !
Ni behöver inte banta tjejer , om ni nu skulle vara överviktiga rör på er !
Ut och gå i solen , simma , rid eller vad som hellst .
Ni behöver inga jävla "powershakes" "naturdiet pulver" eller "fettförbrännings piller" .
Ät mat !
Längtar inte ni också till en god grillbit , potatissallad , någon sås och salladsmix med massa goda körsbärs tomater ?
Eller en fet god cheesburgare ?
Ni blir inte feta av det , tro mig , mat är faktiskt nyttigt .

Over N' Out !




Kommentarer
Postat av: vet du nog.

du är inte bättre själv och det är väl bättre att klaga på sig själv än att klaga på andra och försöka kaxa som du gör.

2011-08-08 @ 20:44:52
Postat av: Anonym

Bästa inlägget på länge på hela blogg.se!

2011-08-08 @ 21:30:12
Postat av: Anonym

http://stylegirl.se

Trendiga smycken till otroliga priser!

2011-08-08 @ 21:30:51
Postat av: Anonym

och själv är du tjock antar jag:s

2011-08-09 @ 01:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0