Godmorgon !

Nyvaken och gullig .
Hhähähähä , somnade vid typ tre (?) Och sov typ ända tills nu .
Hade migrän , igen , så jag la mig bara död i sängen .
Borde jag typ undersöka mitt huvud eller något ?
Jag har ju migrän hur ofta som hellst men skolsyster säger att det är pågrund av sömnbrist .
Eller nåt sånt va det iallafall , så nu har jag vart duktig tjej och nanat , right ? :)
En annan grej jag har tänkt på är att jag stör mig på när man ber någon om cola och får pepsi .
Säger jag cola ska jag ha cola !
Jag gillar ju inte ens pepsi vafan . Fuuu alla ni som ger mig sån skit .
Det gick toppen igår på Uddevalla sjukhuset .
Dom skulle undersöka min rygg eftersom jag hade ramlat ur sängen och hade pissont .
Menmen , dom tyckte det såg rätt fint ut .
Jag hade blåmärken och så och hade svullnat upp igen men jag kunde böja mig bra osv .
Hähähähähä fucking ninja 8D

Sidecut utväxt är vackert .
|
|
|
v


Like a baawws !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0