Dagen :)

Jag tror jag precis vann en fight här va !
För av någon anledning har inte jag utegångsförbud längre .
Hähähähä , bra val mami , bra val .
Hon frågade nämligen mig vad  jag ska göra i helgen , sounds like no utegångsförbud i mina öron iallafall :)
Aja , dagen vart ju lagom seg och shit , men den verkar gå mot sitt slut nu .
Träffat en av de nya lärarna vi ska ha , jag hade inga höga förväntningar på henne men hon verkar bli bra .
Fått våra sittplatser i de flesta ämnena också , förutom dom där det är valfritt då .
Sitter nog brevid Malin i alla förutom spanska , svenska och engelska :)
Spanska sitter jag med Paulina , svenskan är jag med Petter och engelskan är jag brevid Matte .
Så jag får typ sitta brevid två av mina favorit pojkar i klassen (a)
Hhähähähä , nämen det är finfina grabbar hela högen !
Så egentligen va nog skoldagen bra , helt okej iallfall :)

Matte ((:
Minnie :)))
Petter :))

PlinaFlina :))))

Kommentarer
Postat av: en värmlands tjej

chyst tröja hon Minne har :D ja har en sån t-shirt ja med :D

2011-08-27 @ 00:33:38
URL: http://MyBloggNotYours.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0