Teach me how to fly

Slaggat med pissen framför tv:n en stund .
Jag kan inte sova på nätterna så får göra det på dagarna istället .
Men det är faktiskt mysigt , min pisse kan verkligen vara världens sötaste när hon känner för et .
Fast hon äter som en gris och hade lyckats få mat i örat .
Vi hade typ pro-vals snack i skolan idag .
Inte jättekul får jag säga men kunde säkert vart värre .
Imorrn kan alltid bli värre .
Hahaha , positivt tänkande här va ? :)
Nämen , känns som mitt humör inte alltid är det bästa .
Men det ska det bli ändring på !
Jag ska bli världens gladaste tjej igen (a)
Håller på att fylla i pro pappret btw , man ska skriva in fem alternativ .
Jag valde en skola , ett dagis , en bilverkstad , plåtindustri och näl .
Hihihi , Världens bästa läkare här ? 
Om typ hundra år eller så .
Eller något helt annat , fast det är så att jag skulle vilja hjälpa sjuka barn tror jag .
Började tänka på det när jag låg på sjukhus och såg alla svårt sjuka barn .
Det va en liten kille som bara va typ sju år , han va påväg att bli helt förlamad från axlarna och ner .
Men dom opererade honom , tyvärr vet jag inte för det gick för han .
Annars vill jag bli något tufft , typ lastbilschauför !
Näfan , ingen aning , jag vill inte bli stor .
Nu blir det att äta annanas eftersom jag ska vara nyttig och inte trycka i mig massa godis .
Sen blir det att bosätta sig i sängen med kudden och nana :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0