Frågestunden avslutad ! :)

Sådår ja , nu känner jag får att avsluta frågestunden .
Svar på alla frågor kommer under här , dock inte så många frågor jag fick in .
Fråga: varför tog det slut mellan dig och din kille?
Av: Marie
Svar: Det va nog mycket som bidrog . Vi passade väl helt enkelt inte ihop . Jag fick höra av flera andra att han skulle ha gjort en sak som sårade mig , jag vet fortfarande inte hur det egentligen va med det där . Den stora orsaken till att det tog slut va väl att jag inte är kär i honom !
Fråga: Är du oskuld ?
om inte när blev du av med den ?
Av: Martin
Svar: Nej det är jag faktiskt inte . Det va ungefär ett år sedan jag blev av med den .

Fråga: Saknar du oss?;DD
Av: Jonte
Svar: Klart jag gör pöjkar ! :D

Fråga: Ligga? :$
Av: Din sommargay ♥ (aka Sanna)
Svar: Självklart bby ! :$

Fråga: röker du?
Av: Ellinor
Svar: Måste nog tyvärr erkänna att jag gör det . Men jag har tänkt att dra ner på det nu fram tills ett datum då jag och min kompis har bestämt oss för att sluta . Jag tycker inte att det är något fel på att röka , alla dör vi , men ser det som en onödig anledning till bråk i familjen . Dessutom behöver jag pengarna bättre just nu . Men där slank vi änna ifrån frågan lite , svaret va JA , jag röker !

Fråga: häftig blogg

varför bloggar du?
Av: Papis (http://papis.se/)
Svar: Tack så mycket ! :)
Jag bloggar för att jag tycker det är kul och för att skriva av mig lite . Och det verkar även som att iallafall några stycken uppskattar det ? ;)

Fråga: Jag har för mig att du hade ett väldigt annorlunda mellannamn, vad var det nu igen?
Av: Sannii
Svar: Hähähä , jodå det är speciellt . Jag ar faktiskt två mellan namn men jag antar att du syftade på Eileen ? Annars är det andra Margret :)

Fråga: Är du mest mammasflicka eller pappasflicka?
Av: http://mybohliin.blogg.se/
Svar: Förr va jag rätt mammig men nu är jag helt klart pappas flicka ! :)

Fråga: Har du adhd eller liknade? Det är inget fel på om du har det men jag tänkte bara på dina humör -och koncentrationsproblem.
Av: Vira (http://kandylandy.se/)
Svar: Hahah , nej det har jag faktiskt inte . Men du är inte den ända som har trott det :)
Fråga: Är Danne som du skriver om hela tiden din nya pojkvän?
Av: Anonym
Svar: Nej det är han faktiskt inte , han är en kompis jag träffade på Gotland förra sommaren .

Fråga: Hur e du? eftersom du tip allti klagar på andra tjejer oh så?
Av: Fie
Svar: Jadu , hur är jag ? Jag är högljud , busig och har alltid blivit klassad som pojkflicka . Många anser att jag är bråkig/uppkäftig men jag håller inte alls med och dom som verkligen känner mig brukar inte heller tycka det . Jag är faktiskt , tro det eller ej , en väldigt glad och positiv person . Hihihi , tyvärr har jag också mina brister som tillexempel att jag rapar väldigt högt och ganska ofta helt utan att skämmas , det är ju inte alltid så uppskattat kanske . Och absolut inte när det gäller en tjej ! Jag är också väldigt uppmärksamhetskrävande . Jag tycker verkligen inte om det där typiskt tjejiga gå och sura sättet utan klagar rakt ut om det är något och det är det många som tar illa upp av . Jag tycker väääldigt illa om att gå klädd i kjol eller klänning , men det händer att jag gör det ibland ändå för alla blir så stolta över mig då . Hahaha , fast persolnigen tycker jag det är meeega obekvämt ! Hähäh , nog så ? :
)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Att bli av med oskulden när man är 14 är inget man ska skryta om.

2011-08-23 @ 17:45:25
Postat av: Therese

Jag skröt heller inte , jag svarade på frågan :)

2011-08-23 @ 17:48:31
URL: http://lillaminii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0