Jonte och vovvarna !

Usch vad mycket hemskare det känns med utegångsförbud när man har sådär grymma planer på vad man kan göra !
Jag får ju nämligen typ inte gå ut nu , och jag har världens feetaste planer inför imorn !
Jag tänke bara att jag kanske skulle dra mig iväg på cruising .
Fin tanke , men får säkert inte .
Men jag behöver komma här ifrån så jag kommer på positivare tankar .
Aja , skit samma , mina förädrar är ju faktiskt snälla ibland (a)
Just nu sitter jag och pratar med Jonte .
Han typ bögar sig i cam nu , underhållande !
Och hans hundar är vääärldens sötaste får jag säga .
Börjar bli stora pojkar och river Jontes rum .
Hahahaha , duuuktiga vovvar (a)
Tycker det är lite sött sådär när dom sitter i hans knä :)
Verkligen pappas pojkar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0