Imorn , igår , idag och snart ;)

Ligger brevid Paulina i sängen och känner att jag borde göra som henne och nana några timmar .
Iren har nämligen fått för sig att tvinga upp oss klockan sju imorn .
Eftersom vi ska till vitasandar (stav.) .
Herrejävlar vad folk tror bra om mig .
Hahahaha , dom kan ju inbilla sig att dom kommer lyckas få upp mig (a)
Paulina va tuffing och dygnade helt själv inatt eftersom Tony behövde någon att prata med .
Igår tog vi ett kvällsdopp på ursand runt nio kanske (?)
Och idag va vi där från typ ett till sex tror jag det va , jätte mysigt !
Paulina är knallröd på ryggen och i halva ansiktet , jätte vackert .. ;)
Just nu försöker jag tvinga Markus att träffa mig snart , men han är typ gay .
Han tycker jag ska åka till honom istället .
Men han bor ju så nedrans långt bort ..
Hahahha , vi får lösa detta på något sätt !
För övrigt har jag räknat ut att jag snart fyller år !
Onsdag eller torsdag tror jag det va ;d
Fjärde augusti iallafall .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0