Du klarar detta !

Min älskade fina pojke , du klarar detta !
Snälla ge inte upp nu .
Du vet väl hur jävla värdefull du är för mig ?
Och förlåt mig för alla gånger jag har skrikit på dig , och alla gånger du har försökt hjälpa men inte fått något tillbaka .
Du är värd så mycket mer än det livet du lever .
Jag blev helt stel när jag fick smset om att du ligger på sjukhus .
Fyfan , ostabilt läge .
Jag vill inte ens tänka på det .
Du måste klara det , snälla ?
Jag vet att ditt liv har varit skit hittills men ge det en till chans att bli bra ?
Du är stark , det vet jag .
Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig din buse och jag finns alltid här för dig Danne ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0