Skolångest !

Nätter är det bästa som finns !
Jag kommer dö när skolan börjar eftersom jag som det är nu brukar gå och lägga mig runt sex .
Och när skolan börjar ska jag upp sju .
Hahaha , måste skolan börja mitt i natten ? D:
Bara en tanke som slog mig så .
Tänk , om en vecka börjar jag fucking nian !
Fifan , jag kommer ihåg när man skulle börja sjuan , vad stor man kände sig .
eller när man började ettan och fick sina första läxor .
Hahah , tänk att jag tyckte det va kul .
Nian känns hämskt , jag vill inte ha nationella , jag vill inte välja gymnasium , och jag vill inte sluta Dalbo .
Och jag vägrar börja Birger .
Jag tror jag vill börja typ Östrabo eller något .
Eller nej det vill jag inte , jag ska alltid gå på Dalbo .
ALLTID !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0