Usama Bin Laden - Jag vet att jag är efter !

Okej det va längesen detta hände men känner ändå för att ta upp ämnet .
Dehär med mordet på Usama Bin Laden , eller aa , avrättningen .
Jag förstår inte riktigt skillnaden på mord och avrättning , han dör lika mycket oavsätt .
Men avrättning är tydligen bättre på något sätt .
Men varför sköt dom honom ens , han gjorde ju inget motstånd ?
Amen det är ju säkrast ifall att liksom ..
Eller jag vet , vi skjuter alla kriminella , ifall att dom får för sig att skjuta oss .
Vore det inte mer intressant att få veta hur han tänkte ?
Om han tänkte .
Ställa honom inför rätta och så vidare .
Och vadå "letat överallt efter honom"  hahahah , okej , så dom hade letat överallt och sen får någon en snilleblixt .
Och bara BAM ! Nu vet jag , vi kollar i hans hus .
Det tycker inte jag är överdrivet smart .
Sen hörde jag en diskution om att allt han ägde borde säljas på e-bay .
Hihihi , jag paxar skägget isåfall !
Nä , stackar Mr. Bin Laden om man tar hans skägg faktiskt .
Och stackars Mrs. Bin Laden för att dom sköt hennes man .
Frunntimmer till terrorister har också känslor .
Även fast jag tycker hon har dålig smak vad det gäller karlar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0