Svar på kommentar ! :D

Fick nyss denna kommentaren
Och jag måste säga :
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA , okej , så om man har en keps är man wanna be gangster ?
Okej , bra , trevligt , hahahah , detta fick mig att fundera över vilken jävla åldersgrupp som läser min  blogg egentligen ?
Av kommentaren att dömma tio åringar .
Hahaha , fast dom ska väl också få läsa bloggar :)
Jag tycker iallafall det på något sätt va gulligt .
Hihi , jag får liksom en bild framför mig av en liten pojke på typ tio år som sitter och läser bloggar och kaxar på internet .
Nu vet jag inte om det va så det va , men det är den bilden jag får iallafall ! :D

Kommentarer
Postat av: Jonte

Trodde du tände på p12 minii? Du va ju med Danne förra sommaren;)

2011-08-17 @ 01:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0