Sugen på skate ):

Jag känner mig sugen på att börja åka skate .
Ser så härligt ut .
När jag va typ åtta skateade jag .
Så häromdagen när jag satt och lyssnade på "Ismen - Söder bra hemma bäst" slog det mig att det hade varit mysigt att börja igen .

"Jag rullade fram på min skate ,
till soluppgången med linne och shades ."

Grejen är bara att tillochmed när jag brukade glida på skaten va jag kass .
Det har jag alltid vart men vill ändra på det .
Ahahaha , frågan är bara om någon här i världen skulle orka lära mig ?
Sen är det även så att morsan är lite fjollig med det där , hon tror alltid att jag ska skada mig .
Därför är inte hon förtjust i om jag ska utöva sporter .
Hur kan hon tro något sånt om mig ? (a)



Jag är även lite småsugen på ny keps , eller jag har iallafall blivit förälskad i en ny .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0