Så blev det !

Hemma !
Min älskade syster körde som sagt mig och Paulina till uddevalla .
Drog runt en stund , käkade på donken och sånt .
Jag är sveriges nyttigaste (a)
Sen så skulle vi träffa Tåånuslångus på kampenhof , men då får han för sig att åka till tågstation istället .
Hahahah , bara för det gick vi vilse så Tony fick komma och rädda oss :$
Tydligen hade jag och Paulina landat i värsta pundar kvarteret .
Vi har härliga skills på detta hära !
Så vi satt och snackade med Tony och typ kastade gräs och shit.
Och så råkade jag smsa Tonys lärare från hans lur och skrev typ "jag älskar dig" .
Hahahah , Tony blev glad på mig då .. (a)
Senare fick jag och Paulina höra att Paulinas bror Jesper troligtvis har brutit foten .
Stackars liten !
Jaa , ungefär så va väl dagen antar jag :)
Mycket mer hände men det orkar jag inte ta nu , puss på det !


Kommentarer
Postat av: Paulina

vi hade skit mysigt ;d

2011-08-14 @ 00:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0