Prison Bitch Syndrome

Till alla grabbar och brudar som har häng på byxorna och visar rumpa och kalsonger/trosor , vet ni om att modet skapades i ett fängelse ?
Det var en "signal" till andra män att man var "tillgänglig"
Så om du vill fortsätta att gå omkring och vara "tillgängliga" för andra grabbar ,
så fortsätt göra det .
Tro även gärna att ni är gangstrar om ni tappar byxorna .
Jag kan säga att snuten älskar modet , för vemfan kan springa från snuten med byxorna vid knäna ?
Btw det kallas även PBS - Prison Bitch Syndrome

Detta gäller endast dom som har ordentlig häng med byxorna nedanför röven och inte dom med halvhäng och byxorna på röven .
Alltså betyder det där med byxorna nedanför röven ungefär "mig få man rövknulla !" .
Hahaha , jag föredrar "mig får man krama !" isåfall .


Kommentarer
Postat av: ViktoriaJohansson©

hahah :p

2011-08-27 @ 14:50:07
URL: http://viktorias.nu
Postat av: Jocke

Hej,



Du har helt fel, det kommer från fängelset ja!

Men det är för att man inte fick ha bälte (för

man kunde hängs sig själv) så då blev det ju häng.



Prison Bitch Syndrome har ingenting med det att

göra! PBS betyder att man vill rövknulla, blir så

galen när man inte kan ha sex att man gör det på

en man. Det har ingenting med häng att göra.



Mvh, jocke

2011-11-24 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0