Nattblogg igen , kul liv - jomen tjenare !

Nej men vad sägs om att lära sig sova på nätterna ?
Nä , skojade bara , seriöst sämsta iden jag någonsin haft .
Men vag har fått värsta grymma snilleblixten nu !
När skolan börjar ska jag vara vaken ungefär från två på kvällen till fyra på dagen , sen ska jag sova fyra till två igen :)
Suuuper ide , jag vet !
Har jag alltid vart såhär smart eller kom det när vi fick sommarlov ?
As ballt iallafall , visste inte ens om att jag va såå smart .
Aja , nu får jag snart försöka väcka Paulina igen , jag lovade ju det .
Men hon sover ju så sött !
Hahaha , aja , nu blire fullt upp här .
Först väcka Paulina , sen kissa , vattna hamstern eller vad fan men säger , sen troligtvis väcka Paulina igen ;)
Hihihi , jag och hamstern börjar ju änna bli bästisar nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0