Natt bloggarN

Vad fan gör jag uppe nu ?
Jag ska va vaken klockan halv tio i morgon när tvillingarnas första kompis kommer .
Resten kommer myyycket senare .
BrödernaBus ska nämligen ha barnkalas i morgon .
Funderar på att sticka hem en sväng på dagen och hämta deras födesedags presenter som jag glömde hemma .
Så kan jag hämta den alldeles nya systemisen också och fota kalaset :)
Jag fick världens sötaste present av dom två !
En såndär Blue nose - nalle eller vad dom kallas .
Älskar sånna , hahahaha dom är så söta ju !
Låter som Iren har vaknat nu , eller någon är iallafall uppe tror jag .
Eller så hör jag bara vovven .
Aja , bara fem minuter till , sen nana .
.. Alltid fem minuter till (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0