Lite kort och gott om dagen :)

Sitter hemma igen , ahahah , hos Plina då :)
Hon har precis fixat cola till mig den gullungen .
Haft en rättså mysig kväll , först va det pizza och film med Paulina och tvillingarna .
Efter det blev det en till film fast utan tvillingarna och med pappa Roger istället .
Så ringde Jonas så snackade vi en stund och så , hahahah nykteristerna på andra sidan luren där va ? ;)
Nu chillar vi mest med musik och så , och jag försöker få hennes hamster att sluta hata mig .
Den lilla busen har iallafall slutat bita mig , jag är typ sveriges stoltaste !
Absolut efter det är en liten aggresiv jävel .
Men får jag honom att tycka om mig kanske jag ska få han , så nu ska han fanimej tycka om mig snart .
Jag menar , jag matar honom , gosar med han , ger han vatten och allt mysigt ändå springer han typ när jag öppnar buren D:
Åhh , jaja , imorn blir det uddevalla hela jävla dagen hoppas man .
Runt sex ska jag segla och sen blir det väl stan igen .
Jag trivs verkligen i den stan , fan vad härligt det vore att bo där ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0