JunkFest - 11

Har precis sett på film med Paulina , pappa Roger och Hendrik .
Hendrik
fick vara min fotpall , hähähähä det är så det ska va !
Förut vart det junkfest i thn .
Jag åkte dit med Paulina och typ direkt när vi kom dit letade vi up Malin och Natta .
När dom skulle och käka gick jag och Paulina för att träffa Daffy .
Hahahah , det va ett helvete att hitta han ju !
Aja så vi stog och snacka en stund med han och så .
Och gick typ in på själva junkfest området igen .
Men sen skulle han hem och så , så vi började leta efter tjejorna igen .
Vi hittade bara Dennis men han fick duga ;)
Nämen sen vid prylregnet (när vi hade hitat våra brudar) landade jag bakom en kille som va typ en mil lång .
Svär , han va bland de längsta jag någonsin sett !
Såå aa , självklart fångade jag inget :(
Efter att junkfest stängde drog jag och mina brudar till överby och töntade oss .
Men fett kul vart det iallafall .
Jag gick runt i ett par rosa tjugoettor som jag hittade och ni vill inte veta hur det kändes .
Känner att vi blev idiotförklarade men kul va det iallafall .
Förutom när surkärringen jagade ner oss från säckarna .
Usch på surtanter ! :(
Aja , jag är trött och borde försöka sova , får se om jag slänger upp bilder någon dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0