I don't wanna be a stupid girl !

Creds till P!NK !
Så otrooligt sant , allt hon säger i denna låten .
Jag förstår mig inte på tjejer över huvudtaget , absolut inte sånna som hon sjunger om här .
Vart tog tjejerna som tyckte något vägen ?
Nu är det bara IQ befriade söta små blondiner med pusch upp bh:ar som vickar på rumpan i hiphop videos .
Det verkar liksom vara allas ideal nu .
Bara , "wow , tänk om jag kan få vicka på rumpan brevid eminem när jag blir stor , alla kommer älska mig då" .
Sanningen är , nej , dom som älskar dig då älskar din lilla söta rumpa du vickar på och skiter i dig .
Ha lite härlig personlighet töser !
Jag vet inte vad ni säger , men jag orkar inte alltid tänka på vad jag har på mig osv .
Tar ett par byxer och ett linne för det mesta .
Förstår inte vad felet är på oss tjejer , är det finaste som finns att vara en kopia av precis alla andra ?
Vart tog alla bra brudar vägen ? För som det är nu vet jag inte många .
Stå på er lite , och våga va er själva , ni kommer må mycket bättre då .
Ni är vackrare än slitz tjejerna , tro mig ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara fula människor som klagar på alla snygga och vill du bli en storbloggare måste du va snygg det vet du va?:s

2011-08-22 @ 14:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0