Hårfärgnings time ! :)

Nu är det såhär att jag ska färga håret igen .
Jag har pratat med massa folk om detta och jag har många söta vänner som har skickat bilder på hur jag borde ha det .
Dom allra flesta har skickat ganske modiga bilder om man säger så med extrema men roliga färger .
Tyvärr vet jag inte om jag är så modig .
Men alla säger att jag klär i konstiga saker så .
Men så fick jag typ världens snilleblixt och klistrade ihop alla bilder jag har fått in .
Rött har jag haft en hel del så det känns som ett säkert kort , men vore spännande att skafa något nytt .
Menmen , slänger upp bilden , tror jag fick med alla färgerna :)

Kommentarer
Postat av: Robin

Blått skulle bli äckligt hett!!

2011-08-20 @ 16:25:16
Postat av: isak♥

ta alla färgerna 8D♥

2011-08-20 @ 21:02:14
URL: http://isakschubert.blogg.se/
Postat av: isak♥

ta alla färgerna 8D♥

2011-08-20 @ 21:08:34
URL: http://isakschubert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0