Gårdagen :)

Igår va jag och kollade på system kameror .
Då va det äntligen bestämt , köper en Nikon D3100 på onsdag .
Och på måndag köper jag troligtvis ett 18-200 objektiv eftersom standard objektivet är så begränsat .
Sen får man se med resten , troligtvis kanske jag redan har fått ett litet jobb när jag får kameran .
Minii the photografer (a)
Nämen eftersom det inte är säkert får det bli en liten hemliss .

Iallafall , igår va jag , Marek , papi och Jenny överby tillsammans typ första gången någonsin !
Jenny köpte presenter till mig ,  en 5mm töjning till det örat jag redan hade börjat töja och hade en 3mm i och en 2mm till det jag inte hade töjt alls och som dessutom nästan hade växt igen .
5mm va så sjukt snygg tycker jag :D
Så valde jag en skitsnygg kortärmad skjorta åt pappa som han köpte .
Och Marek köpte sig en jacka .
Sen kom vi hem och typ spelade kort och shit , haha jag förlorade iallafall inte (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0