Fullt hus igen !

Om fyra dagar är frågestunden slut .
Så bara att fråga på nu medans ni har chansen !
Förövrigt va jag nyss inne i Frändefors och hämtade den äldsta av mina systrar .
Hon ska sova här några dagar .
Min andra syster med ..
Åhh , då blir huset fullt igen , trivs inte alls med det .
Hemma ska det i stort sett bara vara jag så jag får spela min musik som jag vill och så .
Sen är jag väldigt beroende av att träffa folk iochförsig , men det kan jag göra i skolan , hos dom eller på stan .
Givetvis är det mysigt med besök , men bara om dom låter mig vara som jag vill ;)
Fast det brukar sluta med bråk om jag beter mig som när jag är själv hemma eller när det bara är jag och mamma .
Eftersom jag tydligen kan vara väldigt irriterande , konstigt att det kan irritera folk att jag går runt i min egen värld och tänker på annat eller sitter inne på mitt rum och spelar musik .
Eller då och då får jag allt för mig att vara social mot dom men då är det verkligen umgås .
Hahaha , det får va antingen eller !

Charmig bild , Jomen Tjenare !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0