fem mituter jaaaa ...

Mina fem minuter har blivit typ en timme .
Men NU måste jag sova .
Seriöst , jag kommer dö imorgon .
Paulina sover som en liten gris :)
Hhihihi , hon ligger och kramas i sömnen , pratar gör hon också , så charmigt ._.
Hon bara : *mummel* men slå dom Therese !
Awwww , jag ska rädda dig PlinaFlina !
Din hjälte vettu (a)
underhållning är du iallafall gumman !
.. Fast jag tycker faktiskt man kan va lite trevligare isåfall ._.
Paulina: Meeeen , tjockis ..
Visserligen drömmer hon , och man kan inte hjälpa vad man drömmer , men man ska inte kalla sina hjältar för tjockisar :((
Nej usch , känner att det är elak att skriva om när hon sover på bloggen ..
Kände mig så elak att jag tog bort typ halva inlägget (a)
Men hon är söt när hon sover förutom när hon kallar mig tjockis .
Typ det jag ville berätta :D
Hihihihi , nattinatti pojkar och flickor !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0