Ärligt talat !

10 sanningar om mig :

1. Jag har en tendens att förändra människor , det är inte med flit och jag försöker verkligen inte , som vissa säger , "ta över" någon . Jag umgås med dom och dom förändras . Oftast får dom bättre självförtroende och vågar stå på sig och vara sig själva men det leder ofta till bråk . Fast jag tycker alla borde stå på sig lite så jag är faktiskt stolt . Så uppfattar jag det iallafall .

2. Jag har koncentrationsproblem . Har antagligen redan sagt det men värt att nämna igen .  Någon kan prata med mig och plötsligt glömmer jag lyssna osv . Det är inte jätte kul precis . Och därför skiter sig skolan . Ännu roligare .

3. Jag älskar småbarn . Dom är så ärliga och oskyldigt små . Dessutom när dom väl gör fel kan man skylla på åldern . Tydligen inte alla som tror att jag ska gilla småttingar men där har ni fel . Treat them well , they'll pay your retirement home .

4. Jag är inte lång . Inte lång alls faktiskt . Ganska kort . 157 cm ungefär . Det suger hästballe men vafan , det får va hur fuckkat det vill . Det blir aldrig bättre än man gör det ändå . Hähähä bara att köra på ändå ju ?

5. Jag är inte rädd för någonting . Helt seriöst . Jag har inte kommit på någonting jag är rädd för faktiskt . Liten men tuff heter det va ? ;)

6. Jag börjar lätt bråka med folk men har också lätt att skaffa vänner . Men det är bra med ombyte antar jag ?

7. Jag ska börja skate:a har jag bestämt . Söker bara frivillig att lära mig . Går inte jätte bra får man väl säga . Alla skyller på "Neeeej , du kommer bara slå mig !". Jag tycker ni är dömande och orättvisa :(

8. Jag älskar blattar . Hähähähäh sjuuukt hett är det . Naturligvis är väl inte alla det . Men jag tycker iallafall om dom . Det där med rasism klickar inte för mig . Hur fan kan man ogilla någon för att den får vara sådär mysigt brun hela året när vi kämpar som galningar för att bli det iallafall på sommaren ?

9. Jag har inget emot homosexuella . Tycker det värkar mysig , Och bögar är bara så hett ! Där emot skulle inte jag klara av att vara lesbisk eftersom jag skulle strypa bruden när hon har pms . Fattar inte hur killar orkar med oss när vi har det . Ni är otroliga pojkar , verkligen !

10. Jag blir ofta kallad för pojkflicka och sånt . Tydligen är jag alltså manlig . Tufft somfäään ! Hahaha , nämen det har både för och nackdelar . Tillexempelt har jag lätt att skaffa killkompisar och blir behandelad som en i gänget . Däremot är det lite svårt att hitta pojkvänner då .

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Cool blogg! Är det inte värre att vara i min längd, 147 cm än att vara 157 cm? :P



2011-08-30 @ 20:26:06
URL: http://moppen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0