Världens dummaste pojk ! :(

Jonte är världens dummaste ! :(
Han säger att jag är Pippi långstump :o
Fast jag är ju världens starkaste tjej så lite rätt kanske han har (a)
Så kallar han mig liten också , usch , han är en hämsk människa !
Och om du läster detta Jonte , tyker jag att du ska sluta mobba mig och samtidigt sluta peta dig i näsan så kanske jag går med på att träffa dig oftare ? ;)
Amen jag ville bara säga till "tuffingen" här att hålla käften nu va :D
Och aah , jag tycker han borde bli snällare mot mig för jag alltid är så sjuuukt söt mot han ? (a)
Poss po roompen din lilla fitta ;DD ♥


Kommentarer
Postat av: Jonte

Du kallar inte mig fitta din slampa!;)<3

Och du är förfan pippi ju!

Fast du är riktigt jävla bögig ska du veta.

Poosss po dig själv du din jävla jude!<3

2011-04-15 @ 17:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0