Hej , jag är mobbad ! :)

Fan vad mobbad jag känner mig D:
Jaja , borde ju finnas någon mer som är själv en fredags kväll ?
Fett segt ..
Och fett jävla ont i röven har jag .
Josefin är smart och allt också .

Hon: vad har du gjort så du fick ont i röven ?
Jag: Blev rövknullad ..
Hon: Seriöst ?!
Jag: Nej :)

Känns som jag klagar en aning , fast jag är inte på så dåligt humör ändå :)
Träffade härliga små ungar förut ju .
Liam och jag ska gifta oss (a)
Hans bror brukade också säga så när han va liten , hahah charmig .
Känner mig som en pedofil , men dom är sexiga ju , right ? ;)
Nämen det är faktiskt dom som är på mig , inte tvärtom !
Aja , antar att nästan alla har ett vackert care face för det tjötet ?
Så tänker bara sluta tjöta ;)

Slänger upp några gamla mobilbilder på dom :


Syskonkärlek ! ♥


Bebis



Det ska börjas i tid ? (a)


HAHAHA , nej det är ingen öl i , ha ville bara få va som pappa ;)


Kommentarer
Postat av: Jonte

Rätta takter!;)

2011-04-15 @ 17:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0