Anledningen till att min blogg dog :((

Jag är nog sveriges drygaste här på bloggen.
Fast alla ni som känner mig vet ju hur allt ligger till .
Kan ju förklara lite också och berätta om de närmaste dagarna ? ;)
Har ju faktiskt inte uppdaterat sen måndag förra veckan !

Jaja , på måndags kvällen kom Paulina istället för att jag skulle gå till henne och vi hade jätte mysigt :)
Så sov hon över då och dagen efter åkte vi till Uddevalla , först besiktigade vi volvon och sen bar det av mot torp .
Hahahah , charmigt att hoppa runt där och sjunga "vi vill åka volvo" :DD

Efter torp körde mami mig hem till Theo , fast han hade tydligen inte hunnit hem än så det blev lite pinsamt ju ;d
Så jag åkte med Lasse och hämmtade Theo och shit .
Sov där en natt och sen dagen efter missade jag typ en miljon bussar !
Åhh , allt är Theos fel :(

Sen på kvällen lyckades jag tillslut ta mig hem till Paulina igen !
Hennes småbröder va jätte söta faktiskt ^^
Och hon också såklart :D
Vaknade sent dagen efter men gick typ direkt upp för att rida :)
Så vi plockade ihop grejer , bytte om och fixade hästarna.
Sen blev det att rida .
Först gick det rätt bra men hahaha inte sen ;d
Och efter ett tag blev hästarna rädda eller nåt , jag minns inte riktigt men dom började skena iallafall .
Så både jag och Paulina ramlade av våra små sötnosar .

Sen har jag fett med minnesluckor men ambulansen kom iallafall jättefort och mina föräldrar ochså .
Sen efter en stund kom en hellikopter också som jag fick åka med .
Dom sprutade i mig ketogan (morfin baserad smärtlindring) och rent morfin .
Hahahaha , därför jag har minnesluckor kanske ?
Så sen fick jag spendera ungefär en vecka på sjukan .
Två ihop tryckta ryggkotor + fraktur på en kota.
Blir att ta det lite lugnt ett tag nu tror jag ;)

Aja , men jag är illafall hemma nu och mår ganska bra :)
Och Paulina har som tur är klarat sig undan med bara en hjärnskakning (tror vi) och en stukad fot .
Puhh , vilken tur !


Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha han som kom ut ur saaben när vi sjöng xddd



Ussh! Hatar de som hände ! kommer fan nte ihåg att vi fixade hästana eller red :o Men är glad att du mår bra nu älskar dig puss <3

2011-05-02 @ 18:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0