Lite om lägret :)

Jag är charmig när jag blir övertrött och därför typ speedad och skrattar åt allt .
Och aa så väcker jag alla som försöker sova och typ två seknder senare däckade jag .
Vem vill inte va som jag liksom ? xd
Hahahahaha , fattar inte hur ni orkade med mig ?

Aja , här får det komma en snabb förklaring på det där ?
Jag var ju på läger fredag - söndag .
Och sista natten var jag väldans övertrött , riktigt illa .
Konstigt nog har varken Ellinor eller Theo klagat på det .
Svin tuffa människor ju , det måste man ju va för att orka med mig när jag är sån ? ;))
Aja men då sprang jag tvärs över rummet för att hoppa på dom och shit så dom vaknade .
Och sen helt random la jag mig ner brevid Theo och typ dog .
Helt seriöst vad jag minns slocknade jag bara sådär , poff !
Hur lyckas jag ? :(
Fast någon väckte ju mig typ direkt .. Undra vem det kan ha vart Theo ? ;)

Åhh vilken tur med vädret btw , as gött !
Småungarna är ju sådär charmigt roliga också :)
Absolut lilla Erik , fan bara två och ett halvt år ju , über söt :')
Jätte nöjd !
Och eftersom jag sov så mycket på lägret somnade jag inte på vägen till thn förut (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0