Jaaaaooo ! :D

Hej , jag är inte direkt överdrivet vaken eller så.
Snarare en aning åt andra hållet ..
AHAHAHAHAH , HELT ÄRLIGT ÄR JAG TRÖTT SOM EN JUDE ! :D
Men jag ville bara säga att jag känner att jag inte alltid är så snäll :(
Fast jag vill vara , men aa , det är väl helt enkelt bara inte jag ?

Skolan va .. liksom skola , fast ändå rätt okej ;)
Haft typ tre lektioner så aa .
imorn är det matte prov (tror jag) , fast jag har ingen aning om vilket områnde det är på :o
Aja , men det grejar jag nog , hur svårt kan det vara ? (a)
Sen fredag är det svenska prov .
Det borde jag ju iallfall kunna ?
Klassisk litteratur är det på om inte jag mins lite snett ;)
Och efter skolan ska man på läger , hahaha , minnen !
Amen två nätter bara men iallafall :)
Nice som fan vettu ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0