Västtrafik !

Jag kunde inte hålla mig från att klaga längre nu .
Fan för västtrafik !
Skulle som sagt ta buss från överby till kissleberg .
Så fuckkar allt sönder och jag fick mina smö söta , charmiga aggro problem .

Here's the story :
Först kom bussen från överby in till thn för tidigt så jag missade den .
Inga problem tänker lilla positiva Therese , det går ju en per kvart !
Men när man då tar den andra bussen körde han fort nog att kunna bli omkörd av en snigel .
Jag är seriös , jag har sett tjocka cp-barn som springer fortare än vår kära västtrafik chauför körde !
Ja , så den blev naturligtvis sen till thn .
Och gissa vad som händer då ?
Jag missar den jävla fittbussen till kampenhof !
Och så upptäcker jag att nästa buss går 17.30 , klockan va då 15.50 ..

Så med en anings sänkt humör kliver man på bussen till vbg istället .
Bussen blev full och en gammal sur jävla tant som släpade en liten nakenhund eftersig tvingade mig att resa mig .
För nej klart att inte hon kan dela säte istället utan måste sitta själv..
I vbg lyckas jag hitta en buss åt rätt håll och efter nåt byte är jag äntligen vid kampenhof .

Sur som fan kliver jag på bussen mot torp även om just den inte svänger in på smågatorna dit jag skulle , går av på hållplatsen brevid istället tänker jag.
Men det döva fanskapet till chauför visade sig vara halvdöv och stannade alltså inte när jag plingade .
Fick gå av ännu en hållplats bort .

Stolt som fan att jag kom hem till Theo iallafall !
Och tidigare än vad min syster hade kollat på hemsidan att jag skulle göra :)



Fett med creds åt Björn Gustafsson iallafall ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0