Nej mamma , jag är inte trött (a)

Förra inlägget blev aningens långt .
Förlåt , bara så mycket att berätta ju , ahahahha svårt att låta bli !
Jag tycker att alla som har somnat på en tvättmaskin ska kommentera så jag inte känner mig ensam ? (a)
Hahahahah , jag skulle bara lägga mig på den för att se om min mobil låg bakom .
Först va det ett helvetes problem att ta mig upp på den eftersom jag har skadat ryggen .
Men sen fan låg jag gött där , lite för gött ;)
Ahhh , typ massa poäng till mig för mina skills ? (a)
Jo , så att därför misstänker jag att jag är trött.
Bara en aning sådär .
Och då plötsligt fick jag en snilleblixt !
Jag kanske ska gå och lägga mig ?
Ah jo , så gör jag , och puss på alla mongolida med tjocka bågar och shitt :D
Resten får bara en liten diskret dask på röva ellr nåt ;)
Jävlar , tror jag ska sova på allvar nu när jag sitter sjävl framför datorn och skraattar åt ingenting .
Skriver in mig på psyket när jag vaknar .
Godnatt !



Hej jag är söt när jag sover och vafan vad röd jag är där du :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0