Helg !

Hemma efter en super mysig helg !
Lördagen började med att jag solade nån timme och sen blev det överby med mami :)
Blev inte mycket men aja .
Ett par tighta jeans , ett par lite baggy , ett par leopardmönstrade tights och en 3mm spiral som jag tänkte försöka trycka igenom mitt lilla öra bara :)
Går faktiskt inget vidare , hjälp mig ? (a)
Aja , sen efter överby skulle jag ta bussen till Theo .
Jag hatar västtrafik fifan !
förklarar i senare inlägg tror jag , detta ska inte va aggro ! :)
Kom iallafall fram tillslut och sov över där .
Vi käka pizza och kolla film , tjocka som vi är (a)
Sen så vid typ 12 (?) eller vettefan vilken tid men på natten drog vi ut på en promenad .
Lite nyttiga är vi ;)
Fast han bara knuffades ju D:
Btw är hans granne med i kkk fast med svart dräkt bara så alla vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0