Fredagens !

Gissa vem som har sveriges drygaste blogg just nu ? ;)
Men är inte så jävla mycket hemma som saker är just nu .
Blev vbg i fredags då , fast inte för festens skull , den skippade jag .
Jag drog runt en stund med Fredde först men sen skulle han hämta sina nya glasögon på överby .
Så lodade jag runt nån timma , träffade nån Matilda som sa att hon känner mig .

Hon: Hej !
Jag: Eh , hej ?
Hon: Känner du inte igen mig ?
Jag: Eh , jodå , eller ehh ..
Hon: Matilda ju !
Jag: Jasså , hej ..
Hon: DU KOMMER VÄL IHÅG MIG ??
Jag: Hrm , jodå .. eller eh jo ..

Fast ne .
Ingen aning .
Men jag har slutat bli förvånad när sånt händer .
Verkar som jag alltid lyckas hitta massa random folk :o
Sen blev det lite tjöt med Jocke och Fredde innan Pulina kom.
Då köpte vi godis inför bion och träffade Jenny , Didem , Elinore och Angelica en stund :)
Filmen va fett värd ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0