Adde är gay :( ♥

Gissa vem som taggar påååskloov nu va ? ;D
Fan jävla gott humör jag är på ju ! ♥
Trots att Adde är lite fittig av sig och att det tydligen såg ut som jag och han kramades ..
Men aja , om det nu va så jävla roligt så bjuder jag på skrattet där faktiskt ;)
Det ser man ju faktiskt inte ofta väl ?
Amen det va ju mysigt eller så , hahahah , vad gör man inte för 'polly' ?
Inte för att jag fick någon ändå men :(
Inte mitt fel att Adde är så jävla snål (a)
Ah , men jag är faktiskt lika glad ändå , änligen lov ju , vem har tid att deppa ?
Och han har ju faktiskt blivit lite snällare , han har inte kastat ut mig genom fönstret på jätte länge !
I och försig för att det inte finns någon snö kvar att kasta mig i , men man får ju va tacksam.
Nu ska det packas va !



Åhh fan , tuff jag är (a) ♥


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Jonte !

Söt är du ju iallafall plutt :D

2011-04-15 @ 17:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0