vad ska man göra ?

det va helt dött i stan . tråkigt . men det gör inte mycket , drog efter mami och papi till thom och marita istället.
helt okej faktiskt , bara sitta och tjata med dom . lördag nu då , vad händer ikväll ? :)
blir nog ganska lugn kväll tror jag , aja men får äta nu har inte orkat göra det än idag .
jag saknar alla jag inte kunnat träffa eftersom jag har vart sjuk . cp . menmen frisk igen nu ju , typ ..
kanske får bli stan eller nåt idag istället ? ne , absolut ingen aning om vadfan jag ska göra !
vad ska man göra när man bor mitt ute i ingenstans en lördag ? Jag kommer mögla sönder här .
är så sjuukt trött på att bo på landet nu ! vill bli stadsbarn :D
.. tyvärr har inte mina föräldrar samma lysande planer för mej :/
något kan jag säkert hitta på att göra , även här ute , får ju börja med att äta iallafall , charrå <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0