helgen då :)

helgen med My och Isak va mysig ju så får ju berätta : )
Mys föräldrar hade kräftskiva , eller aa , min familj och dom åt kräftor tillsammans.
tyvärr kunde inte Kajsa följa med så det va ju inte hela min familj ;)
men jag , My och Isak låste in oss på hennes ena rum iallafall.
förutom när vi åt kräftor då . men ni fattar ju.
vet inte vad vi gjorde egentligen men kul va det ju , jo vi satte en flaska på näsan :D
och vet ni vad vi gjorde sen ? när flaskan va på näsan ? vi snurrade tills vi inte kunde stå .
jag känner att jag får bra ideer :)
jag har blåmärken efter det faktiskt , det va så mörkt i rummet också ju D:

sen typ 02.00 somnade dom och då gick jag ner och såg på film med dom andra :)
så pratade vi lite och så och jag satt vid Mys dator så sen vid 07.00 blev det natten för mej med .
men My den jävla skitungen vaknade såklart vid 08.00 så sen väckte dom mej typ en timme efter .
DÖDA DOM VAFAN ! jag va fortfarande nanig ju D:

här kommer några bilder iallafall :





ehehehehe ;)



awwwie <3



My tog min kamera xdd

lillasyster jag älskar dej <3



så gulliga :) och nej dom va inte flummiga ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0