dom nanar ;)

sitter vid mys dator nu , klockan är 02.30 och my och isak sover.
märkte just en äckel kommentar som jag självklart tog bort men la ut ett svar iallafall.
menmen , vissa har ju inget liv och så kommer det alltid vara. funderar på att ta bort det inlägget.
aja , det sker isf imorn , idag är jag trött .
eller jaa , alltså det sker när jag har nanat eller nåt ;d
my och isak sover gulligt typ ovanpå varandra , men jag vågar inte ta kort , blixten kanske väcker dom :/
nere är Jenny , Jennie och dom vuxna . fast det är förvånansvärt tyst så dom kanske sover ... ?
och till alla er som klagar på folk , tänk efter först.
den som gör "fel" kanske har en anledning ?
och vem ska bestämma vad som är rätt/fel ?
och är ni själva perfekta ? - nej ingen är det !
så sluta klaga på andra ,
varför inte bara acceptera att alla är olika ?
jag är jag och jag står för det !
jag är inte som ni .
hade ni vart stolta över er själva hade ni inte behövt se ner på andra !

Kommentarer
Postat av: din bästa syster (a) ellinor ?

jag är perfekt ;D

2010-09-05 @ 08:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0