nörd ;)

Shiiiiiit vad min dator segar !
Försöker ladda ner och installera "World of Warcraft: Wrath of the Lich King" trail i 10 dagar xd
Kommer bli mina nördigaste 10 dagar någonsinn (aa'
Om den jävla fittan kan ladda färdigt vill säga ! Fifan vad segt !
Funderar även på att dra mej till DHW-10 men vet inte , har ingen att åka med eller så ..
Kanske My ? Vi äger ju trots allt left4dead ;)
Ehehehe , jo så duktig jag är (a'
Men det vore min första gång på DH isåfall , vad tycker ni ?
och ja btw , ni vet Jolt ? Drickan ?
Jag kanske är efter menmen läste nyss om att det finns jolt tuggummi, måste testa detta !
verkar super ju :D



Kommentarer
Postat av: Linnea

Mitt tips är, att om man ska dit så ska man ha ett speciellt intresse för spel och datorer, alltså inte att sitta vid bloggar osv menar jag inte, utan ah, spel då.

Det är inte så smart att åka dit för att synas.

Det är tillräckligt med såna där.

Jag säger inte att du inte har det intresset eller så, det kanske du har. Men om du inte har det,

så kanske du ska stanna hemma :p

2010-09-29 @ 20:05:24
Postat av: therese - svar till Linnea

Jag håller verkligen med dej !

dereamhack är för datanördar ;)

jag vet faktiskt inte om jag har tillräckligt intresse men funderar fortfarande.

fett taggad på att gå , men vet som sagt inte..

funderade förra året med men då blev det inget så blir väl säkert inget i år.

är ju inte alls lika taggad att åka på sommarn , vinter passar nog mej mer !



hm , btw , du har vart där förr va ?

ifall jag åker (inte säkert somsagt) har du några tips eller så ? inför resan och shit asså ? :)

2010-10-01 @ 19:04:25
URL: http://lillaminii.blogg.se/
Postat av: Linnea

För det är just det, att det har blivit för många typ 12åringar och massooor av fjortisar som bara är där, därför så har typ alla jag känner börjat dissa dh pga det, det är därför som jag vill att man verkligen gillar spel för att åka dit,inte för att man är singel oh sökande osv .Sen är det såklart tillåtet att träffa någon där, men du fattar.



jag har varit där dhwinter09, dock tycker jag att jag var lite för liten då :s hade nyss fyllt 13 alltså.

2010-10-02 @ 17:33:20
Postat av: Anonym

/råkade skicka innan jag var klar.



man borde ha med sig madrasser, inte bara sovsäckar för det gjorde fett ont att sova på golvet.

och parfym, för man svettas som ett as hela tiden.

Sen är folk as fattiga och tattiga där,

så det vore smart att ha mobilen i bh'n :p



osv.osv.

2010-10-02 @ 17:38:01
Postat av: therese

aah , jag håller verkligen med om att dh är ett lan inte nån jävla match making ;)



tack för tipsen , ska tänka på det om jag åker :)

2010-10-02 @ 18:12:26
URL: http://lillaminii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Undra hur du kan hålla med om det när du inte varit där. ;o



Åk endast så om du verkligen vill och har intresset.

2010-10-02 @ 22:46:02
Postat av: therese

jag höll ju med om att man bara ska dit om man har spel intresse och det har jag ju inga som hellst problem att hålla med om ?

2010-10-02 @ 23:16:35
URL: http://lillaminii.blogg.se/
Postat av: Linnea

jag bara undrar HUR du kan veta. alla missuppfattar dh.

2010-10-02 @ 23:52:28
Postat av: therese

tja , orsaken att jag vet att det ska va för spel man kommer och inte för killar är:

1. namnet är ju en liiten ledtråd

2. det är sveriges största lan , lan går ut på att sitta vid datorn och spela.

3. man behöver inte ha varit där för att inse att det finns en anledning till att det står massa datorer där :)

2010-10-03 @ 14:19:41
URL: http://lillaminii.blogg.se/
Postat av: linnea

Du missupfattar med.



För det är ju INTE bara datorer där, det kommer dit massa äckelsaker som fortisar som går runt med fjällräven i 30 gradersvärme, tonvis med smink och förstör hela dh. och massor av småglin.



så tack för mig, jag säger bara: åk inte till dh, för du fattar inte dirr. du skulle nog inte bli så populär.



och jag säger det för din skull, vad du borde vara förberedd på.

Inte för att jagförsöker hindra dig från att åka.



hedå, jag kommenterar inte åt folk som inte tar åt sig och saknar förmågan att förstå.

2010-10-03 @ 15:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0