massa med kajsa :)

hej på dej där du :)
lääängesen man bloggade nu va ?
sorry for that , men men , hellre dålig uppdatering än ingen uppdatering .
jag har nämligen vart lite upptagen .

fredagen hände myckeet !bla va jag på torp med en liten unge :)
jätte sött faktiskt ! <3
sen på kvällen blev det hem till Kajsa , ovanligt va ? :D
hände inte mycket , myste och såg på film bara , asnice !
sen blev det kudden för oss , sover otroligt bra hemma hos kajsa.
somnar efter bara en halvtimma eller nåt ! :D

lördagen blev det biiio , 'grown ups' hette filmen , super bra tycker jag .
rekomenderar verkligen fler att se den , skratta igenom typ hela ;)
och då missade vi självklart bussen till frf sen , så vi fick åka till thn och roa oss nån timma.
något måste man ju göra , right ?
träffa iallafall massa mysigt folk där , kommer tyvärr inte ihåg vad dom hette.
helt awesome kväll om man blundar för vädret !

söndagen skulle kajsasynundersökning så jag följde med :)
det gick väl helt okej , bara som vanligt typ.
så letades det jagcka åt kajsa lite men dom köpte ingen .

ehehehe förlåt för lång text !

headern jag gjorde åt kajsa , tycks ? :)


den första jag gjorde , bättre/sämre ? :)


min fruuuuu ! <3


:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0