Sebastian Krantz i idol ?

sebastian krantz i idol ?
för två år sen va det ju talang , fick han inget kontrakt efter det får han nog inget nu.
han kommer skapa tjej hysteri och sen glömmas bort helt. bli ingenting igen.
men vet ni va ? jag har inget emot att han är med , killen är ju stört skön ! :)
riktigt jävla ögongodis tycker jag faktiskt , fast vore nog finare utan smink.
han va söt i talang 2008 och han är söt i idol 2010 , thats it !
och han sjunger ju bra faktiskt !

måste säga att jag är tjockt med avundsjuk på hans tjej .
för det första är hon (tyvärr ;D) riktigt söt , sen har hon en otroligt söt och begåvad kille.
haha , nädå jag är inte avundsjuk , känner ju inte krantz överhuvudtaget !
så ja , jag tycker båda är sjukt söta och hans röst är fantastisk .
dessutom läser jag både hans och hennes bloggar , dunder bra ! :)
hoppas verkligen det går bra i idol nu :)

vad tycker ni om Sebastian och är det bra att han kom med i idol ? :)

slänger upp lite bilder på dom :
 

Sebastian Krantz , fortfarande lika söt som 2008 ;)


Hans flickvän , Sarah , sjuukt söt är hon :)


awwie ;) <3


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad heter hennes blogg å hans blogg ? :)

är dom fortfarande tsm ? :)

2011-09-11 @ 13:07:32
URL: http://www.Barakajsaa.devote.se
Postat av: Sigge Holm

Hans x är snyggare :)

2011-10-15 @ 18:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0