hemma nu då :)

kom hem från Kajsa nu nyss typ .
Eller aa , ganska nyss var det iallafall.
Det har varit massa awesome , som vanligt ;)
Kajsa försökte radera sitt nummer på min mobil men nedu , så blev det inte :D
Förresten kan jag det helt utantill nu , det klår ni fan inte ! ;D

Hon hjälpte mej lite med designen igår btw , vad tycker ni bättre/sämre ?
Jag får nog trixa lite mer men det kommer bli bra tillslut , hoppas jag.

Imorse fick vi släpa oss ur sängen klockan nio för Kajsa skulle på konfan D:
Vafan ? klockan NIO ? På en SÖNDAG ? Jag ville bara dö. Så det gjorde jag :)
Men iallafall så skulle vi fira Kajsas mamma sen så då fick man träffa typ halva släkten.
Annars har väl denna gången vart ungefär som vanligt .
Förutom att jag fick jävligt skojigt när vi såg på hotshots , ehehehe .
Nae , vettefan vad det va men jag började skratta massa.
Hellre skratta än iallafall ;)

Meeeen , tillräckligt oviktig fakta nu , slänger upp nån/några bilder bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0