kvällen igår :)

kanske får säga några ord om igår ?
har ändå inget annat att göra eftersom jag inte ens kan prata .
men vafan , när jag inte kan prata är det ju ganska illa , right ?

aja , Paulina lånade Elias systers busskort så jag hon och Kajsa kunde dra till vbg.
men när vi kom till vbg va det feeeeett dött D:
så vi hoppade på en buss till thn :)
där gick vi på jakt för att hitta en tjej som har kaxat massa men som modigt nog inte vågade träffa oss .__.
sååå ja , vi åkte till vårat älskade vbg igen !
tyvärr träffade jag och kajsa inte våra blattar på bussen ):
menmen , vi tre va iallafall överäns om att vi skulle gå av vid grillen men så stannar bussen för att vänta in tiden utanför tempo så vi kliver av där för att köpa en dricka , när vi kommer ut står bussen fortfarande kvar !
vi funderar på att kliva på , fast ne , vi går till 45:ans istället :)
och när vi har vart där en stund och köpt dricka och shiet , då kommer bussen !
sen satt vi där i några timma innan vi drog hem :)
snart är vi väl kända över stan som zera , quackie och lillefot , hehe ;)

bilder från kvällen :


jao , vi äger er ! ;)

 
min underbara fru :D


charmigt , jao ;)


:D <3


jag älskar min fru + våran son Åke :) <3


bäbisarrrr <3


ehehehehe , <3


KAJSA LÄNGST FRAM OCH JAG I BAKGRUNDEN !  sexxxii ;)


;))


älsklings cheyyen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0