BILDER !

Lovade er bilder från kvällen och här kommer dom då :)



jag vet att vi är dom awesomeaste ni har sett ;)



jag älskar dej min fru <3


<3


bjuder på den ja ;$



nej jag grät inte , jag skrattade faktiskt så jag inte kunde andas ;d


xdd


(aa'



älskar dej mestast fru ;d <3


se så sötig :3


;)


<3


bara för att vi har en penna innebär det inte att vi har klottrat ,
jag menar , liksom bara för man har parfym måste man ju inte ha luktat illa , right ? ;)


fråga inte ;)


MIN FRUU OCH VÅRAN SON ÅKE :DD


bäbisarna ! <3


lilla miniiplutten <3


älsklingarna <3




om någon undrar varför jag kallar kajsa för min fru så är det för att
 vi va inne i en affär och tjafsade som ett gammalt gift par.
någon vecka senare får vi reda på att min syster kände två killar som va inne i affären samtidigt.
det visade sig att den ena hade tyckt att vi va söta men den andra sa typ bara
"haha , det är nog ingen ide , dom låter som om dom är gifta"
när vi skulle ut ur affären sa jag och kajsa till varandra
"vi låter fan som ett gammalt gift par"
 och då hade killen hört det.
så berättade han allt detta för min syster när han fick reda på att jag och hon va syskon ,
 hahaha , jadu ... ;d <3
och Åke är våran son för att jag bestämde det :)
dessutom tycker jag faktiskt att vi är lika ;)
eller hur ? :o

kajsa stressar så pusshej nu ! ;D <3


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahah, våran fina son åke!;D<3

Oh nej alla som tror att det är vi som har klottrat har fel!:DD<3

2010-09-11 @ 23:50:55
URL: http://thaaatgirl.blogg.se/
Postat av: Elina

fan vad töntigt att klottra med en spritpenna i en fucking busskur.

2010-09-15 @ 19:01:25
Postat av: therese - svar till elina

jag påstog aldrig att det va "tufft" .

inte vad jag kan minnas iallafall , men du kan väl rätta mej om jag har fel ? :)



sen är ju bloggen självklart gjord för att jäsas och kommenteras men jag trodde att jag hade gjort ganska klart att jag är trött på folk som bara klagar.



fast den här gången gör det mej inte så mycket.

jag är gärna "töntig" om det är jag , och om jag har kul när jag är det.

och personligen tycker jag det är roligare att vänta på bussen om det står roliga saker på väggarna så man får underhållning :)

2010-09-15 @ 20:34:13
URL: http://lillaminii.blogg.se/
Postat av: Elina

Men om du nu är en sån som bryr dig om vad samhället tycker och vill förbättra saker och ting, tror jag nog inte du skulle gå efter din egen åsikt om att det är "roligare" att sitta i en busskur som är massa kladd överallt?



Dessutom är det skillnad på att ha kul och omogen, i detta fallet. Fast och andra sidan så växer väl ni också upp någon gång, får jag väl hoppas.



du kan inte vänta dig brabrabra saker om allting när du publicerar så alla kan se, att du har en spritpenna, plus att du visar vad ni har skrivit dessutom. DET är någonting värt att klaga på. Samhället blir förbannad om alla klottrar överallt, det är skillnad på graffiti och kladd. kladd hör hemma på papper typ. Annars måste man ju lägga ned massa pengar på att köpa nya saker och hålla allt fräscht, vilket leder till att man kunde använt dom pengarna till något mer viktigt, som att skänka till wwf, eller något annan behövd.



Fett onödigt allstå.

2010-09-17 @ 19:36:30
Postat av: Joacim

Therese som du kallad dig själv, lägg ner.

2010-09-17 @ 21:35:19
Postat av: therese

jag kan hålla med om myckat Elina , men det finns så mycket rätt och fel. ja jag kanske är omogen , men jag är faktiskt bara ett barn också.

14 år är inte så jävla gammalt och jag föredrar faktiskt isf att vara det och få vara barn ett tag till.

och ja , wwf , rädda barnen , röda korset osv är viktigare! helt klart , och jag skänker gärna pengar till dom med.

jag tänker stå för allt jag gjort och för vem jag är och jag tycker faktiskt inte detta är fel:)

2010-09-17 @ 22:05:33
URL: http://lillaminii.blogg.se/
Postat av: Elina

Du bekräftar ju bara det jag srev typ? Så jag fattar det som du har skrivit så tycker du det är okej att klottra fast endå inte? Bestäm dig förfan.



Nej du är inget barn längre, inte ett riktigt barn. Du är en tonåring som man väntar sig ta lite större ansvar ifrån. Det är skillnaden. Du ska växa upp snart om du inte har fattat det.

2010-09-18 @ 20:49:05
Postat av: therese

så jag ska bestämma mej ?

jag har bestämt mej för att skita i vad folk tycker.

orkar inte bry mej om all man ska rätta sig efter och hur man ska göra för att bli ideal tjejen.

snälla , det är inte jag !

pengarna för klottret är det komunen som står för , alltså påverkar inte det sveriges bidrag till wwf.

jag tycker inte att jag gjorde fel och jag förstår inte varför du innan la extra vikt vid att jag visade vad jag har gjort ?

det måste väl vara bättre ? då vet man vem man ska bblamea iallafall.

det hör förresten också till mognad, att stå för vad men gör , så lite ansvar tar jag nog.



personligen gillar jag inte att diskutera/bråka osv

via internet.

känns fel faktiskt.

menmen , btw , jo jag börjar förstå att du tycker att jag ska växa upp men jag tänker inte göra det.

jag vill va liten så länge jag kan . helt klart !



jag och du har ingenting med varandra att göra egentligen så jag förstår inte grejen faktiskt.

men det är ju alltid trevligt att höra att folk faktiskt kollar min blogg.

så iallafall , ja , jag borde ta ansvar , men är ansvar att inte göra 'fel' eller att kunna stå för det och ta ansvar för vad man gjort och säga som det är ?

2010-09-19 @ 19:43:35
URL: http://lillaminii.blogg.se/
Postat av: ellinor

fast . . . ofta kommunen skänker pengar till wwf? ursäkta mig, men dröm och glöm!

Skänka pengar får du göra själv.

2010-09-19 @ 21:17:44
Postat av: Elina

Jag menade att det du gjorde var fel, sen om du skiter i vad alla andra säger är ditt problem. Jag menar fortfarande inte med att kränka dig, men du vill ju inte fatta det. Du kan inte springa runt och vara i den här åldern föralltid. Och det vet inte ett skit om hur samhället ser ut. Det minsta problemet för dig är att det kommer skit under naglarna. Det är precis så som "Ellinor" skrev. herregud!



Men eftersom jag inte tänker lägga ned tid på att försöka få en unge att förstå någonting hon inte riktigt är mogen för är väl värdelös. Tyck vad du vill, ´men någon av dina åsikter kan inte förändra mina tankar osv. Du kommer alltid vara opålitlig i mina ögon. Hoj!

2010-09-21 @ 16:53:15
Postat av: Anonym

Skitsamm om jag missuppfattade.



Therese klottrar i busshållplattsen - vi betalar skattepengar - som sedan kommer till kommunen - som får lägga onödiga pengar på att köpa nya/fräsha till busshållplattserna & andra skadegörelser vilket dom kunde lagt pengarna på något MYCKET bättre.



Antingen är det skattepengarna eller biljettpriserna som vi betalar via bussresor, och det är lika illa.



Det var det jag ville framföra, men eftersom du är så naiv och inte lyssnar får du skylla dig själv.

2010-09-21 @ 17:05:21
Postat av: therese

jodå , jag lyssnar och tar till mej mer än ni tror .

jag ville bara visa alltfrån mitt håll också .

jag vill heller inte förändra dina åsikter , gillar när folk kan stå för vad dom tycker .



förstår inte hur detta gör mej opålitlig , men däremot vet jag också att vi inte kommer bli mer överens.

och jag förstår om du syftar på något av våra bråk.

båda har gjort mycket fel , och jag försöker absolut inte förneka mina fel.

menmen , privata bråk kan man ju ta lite mer privat iasåfall.

2010-09-21 @ 17:28:29
URL: http://lillaminii.blogg.se/
Postat av: ellinor

ursäkta mig "elina" men jag pratade faktiskt med dig.

För det var ju du som ville skänka skattepengar eller hur?

2010-09-22 @ 20:24:35
Postat av: Elina HAHA

therese, dig har jag inga kommentarer till.



haha, du har ju inte alla hästar hemma, fattar att du har blivit sådan, men det går nog över när du börrjar gymnasiet. det vil säga sluta umgås med theres.

2010-09-25 @ 18:13:38
Postat av: therese

förlåt men jag måste faktiskt försvara Ellinor.

hur menar du med sådan ? hur ? hon har inte gjort något fel . och vi kommer inte sluta umgås på gymnasiet. det gör väl ingen skillnad eller ? vi går ju inte direkt på samma skola nu heller.

och hon har inga hästar nae ;) haha , nä jag fattade grejen där egentligen , förlåt det va inte direkt ett moget skämt ju ;d

2010-09-27 @ 17:25:41
URL: http://lillaminii.blogg.se/
Postat av: Ellinor

okej jag tänkte svara lite på vad du skrev



1. Therese stavas med STOR bokstav i början och e på slutet, det kanske är du som inte har alla hästar hemma?



2. Sådan? Okej, du har nog inte fattat här. Therese och jag är något otroligt olika, olika målsättningar, prioriteringar m.m. Och oavsett vad Therese gör för val kommer jag stå vid hennes sida, visst kommer jag tycka hon är en idiot men ändå. Jag kommer aldrig sluta vara med Therese. är du med?



3. Kommer jag bli mognare på gymnasiet? Något säger mig att du går där, och ursäkta mig men du verkar inte vara direkt mogen. För jag anser att man är mogen när man lixom håller sig utanför sin lillasysters bråk, och om man nu ska lägga sig i gör man det face2face, utan sin pojkvän som beskyddare.



Ja det var väl det, hoppas du förstod.

2010-10-03 @ 15:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0